Friday, July 30, 2010

Mahasiswa UM mati jatuh bangunan

Petang tadi, seorang mahasiswa Pusat Asasi Sains Universiti Malaya mati terjatuh bangunan di Kolej Kediaman Dr Nazrin Shah. Untuk cerita yang lebih lanjut, sila ke umtoday. Kejadian ni berlaku disebabkan kurangnye langkah keselamatan yang diambil oleh pelajar tu sendiri. Tahun lepas juga, seorang pelajar UM mati akibat terjatuh bangunan di kediamannye di Kondo Vista. Saye tak tahu nak ulas ape dah. Ape2 pun takziah dan kite sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah.

7 comments:

tengkorakemas said...

takziah buat keluarga arwah..

hope pihak lain boleh amik iktibar dan pentingkanlangkah2 keselamatan

Coyotito Aimd said...

cian arwah tp care yg die pilih memg mngundang bahaya kat diri sendiri . takziah utk family die . alfatihah .


komen entry aku plak bole ? :)
coyotitoAIMD

iqbalsyarie said...

Innalillah..meninggal di jalan menuntut ilmu..mmg pejuang~erm..moga ahli keluarga arwah sabar~
Latest post:Inikah pujian?

NabiLLa NaSir said...

same2 kite doakan agar roh dicucuri rahmat. amin

si pOlan said...

eh? simpati~

Pencacai Alim said...

malang tidak berbau..takziah..

fiz mr.beloved said...

al-fatihah buat si mati..

ShareThis